U bent hier: >> Nu online: jaarverslag 2019 Zuid-Afrika Mission | Verre Naasten

Nu online: jaarverslag 2019 Zuid-Afrika Mission | Verre Naasten

Wat is er allemaal gebeurd in het afgelopen jaar en gebeurt er op dit moment op het gebied van mission? In ons jaarverslag 2019 – een speciale, regionale editie van Naast – is o.a. een prachtig overzicht van onze 12 samenwerkingspartners in Zuid-Afrika te vinden. Deze zijn verdeeld in “soorten programma’s”:

1. Steun voor het werk van zendelingen/evangelisten.
  2. (theologisch)onderwijs inclusief studiebeurzen voor jongeren.
  3. Aidshulpverlening en -preventie.

Verder staat er een mooi artikel in over de praktische conferentie die onze partner SALT-Alliance heeft gegeven voor aidshulpverleners in KwaZulu-Natal in het afgelopen jaar. Ook vindt u enkele hoogtepunten van het afgelopen jaar en worden er ook weer moeilijke dingen aangedragen waar u voor kunt bidden. Ook mag de financiële verantwoording natuurlijk niet ontbreken.

Dit keer maakt u via een interview ook kennis met de secretaris van het bestuur van Zuid-Afrika Mission l Verre Naasten. Natuurlijk staat er op de achterkant ook weer een indrukwekkend getuigenis van een jonge christen uit Zuid-Afrika.

Klik op de cover hieronder en lees de nieuwste regionale Naast van Zuid-Afrika Mission | Verre Naasten

april 2020 (jaarverslag 2019)